Menu Zamknij

Najczęściej zadawane pytania

  1. Ile kosztuje wysyłka?

Wysyłka niezależnie od formy (pobranie, płatność przelewem) – kosztuje 19zł. Zawsze będzie to firma kurierska DPD. Jedyną darmową opcją jest – odbiór osobisty, jednakże aby taki umówić, prosimy kontaktować się telefonicznie pod numerem 669 824 613.

  1. Czy istnieje możliwość wystawienia faktury VAT na firmę?

Oczywiście. W przypadku zamówienia na firmę prosimy jedynie o dodanie numeru NIP w dodatkowych informacjach, lub całych danych firmowych jeśli adres do wysyłki jest inny, aniżeli dane firmowe.

  1. Czy mogę odebrać stroik osobiście?

Oczywiście, jednakże po wcześniejszym umówieniu się na takowy, gdyż nie prowadzimy sklepu stacjonarnego. Można więc traktować to jako punkt odbioru, w którym zostanie wydane zamówienie. W tym celu również prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 669 824 613.

  1. Kiedy mogę się spodziewać dostawy?

Wysyłamy paczki w ciągu maksymalnie 72h roboczych od zaksięgowania wpłaty lub złożenia zamówienia pobraniowego. Reszta jest w rękach kuriera. Niemniej ci w 99% dostarczają kolejnego dnia po wysyłce od nas.

Zdecydowana większość paczek zostanie wysłana już kolejnego dnia od zamówienia. Jeżeli nastąpią jakiekolwiek opóźnienia – skontaktujemy się telefonicznie. Stąd prosimy o podawanie rzeczywistych danych kontaktowych. W przypadku konieczności pilnej wysyłki natychmiastowej – należy do nas wcześniej zadzwonić. Niestety nie każdy stroik możemy przygotować w trybie ekspresowym, gdyż niektórych procesów jak chociażby schnięcie betonu – nie przyspieszymy bez pogarszania jakości tegoż.

  1. Czy zamówiony produkt jest taki jak na zdjęciu?

Nie ma wątpliwości. Nie stosujemy programów graficznych, nie obrabiamy zdjęć (poza ewentualnym przycięciem krawędzi). Jest to dokładnie to, co Państwo otrzymają.

Mogą jednakże wystąpić delikatne różnice związane z ustawieniami kolorów na różnych monitorach. Istnieje również możliwość, że pojedyncze elementy stroika będą miały delikatnie inny odcień – jest to związane zarówno z dostępnością kwiatów. W razie jakichkolwiek większych zmian będziemy informować i konsultować.

  1. Czy stroik trzeba układać?

Nie. Stroik jest w całości gotowy. Można jedynie poprawić delikatnie ułożenie kwiatów i liści, które mogły w nieznaczny sposób się przemieścić w paczce i podczas transportu.

  1. Czy mam prawo do reklamacji?

Oczywiście. Prosimy jednak, aby nie reklamować uszkodzonych paczek, gdyż to nie jest nasza wina. Jeżeli pudło z zewnątrz wygląda na uszkodzone – prosimy zrobić chociaż zdjęciową dokumentację i w obecności kuriera otworzyć paczkę. Pozwoli to na pełną reklamację. Niestety jeśli podpisują Państwo odbiór paczki uszkodzonej przez firmę kurierską – my ponosimy koszty takiej zamiany.

Oczywiście, przyjmujemy je. Jednakże sami nie mamy możliwości odzyskania pieniędzy z ubezpieczenia paczki. Liczymy więc na współpracę w tej kwestii, dla dobra ogółu i braku konieczności podnoszenia cen.

Co do wszelkich innych kwestii – niezależnie od powodu, do 14 dni można zwrócić nieuszkodzony produkt. Zwracamy 100% kosztów, wraz z kosztami wysyłki.

  1. Czy będę zadowolona/y z zakupu?

Jako, że nie obrabiamy zdjęć, nie dodajemy „więcej” pod fotografię, to w 100% tak, gdyż to co widać na zdjęciu – to jest wysyłane. Nie sądzimy, aby ktoś kupował coś, co nie jest w jego guście, więc zadowolenie pewne.

  1. Czy stroiki są obciążone?

Tak. Wszystkie donice i wazony są zalewane betonem. Dzięki takiemu obciążeniu nawet największa wichura nie poruszy go z nagrobka. Jednakże istnieją w naszej ofercie również pojedyncze rodzaje stroików gdzie dodatkowego obciążenia nie stosujemy, gdyż sama podstawa dużo waży. Jest tak w przypadku chociażby kompozycji wykonanych na drewnie, typu – krzyże, lampiony czy serca.

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu